21.5.11

When a woman steals your man, there is no better revenge than to let her keep him!!


Aisssh.. Macam gempak jerr cite nih.. hihi.. xde laaa, Anyway, aku bukan lah reti nak bercakap pasal hati dan perasaan.. tapi just nak try lah.. mane tahu aku boleh jadi motivaters .. Konon! hahaha.. i just nak berkongsi perihal kecurangan seseorang.... (Pengalaman mendewasakan ku) 
chewah kau !


mesti kita mengharapkan kesetiaan seseorang terhadap kita kan, including me.. siapa yang suka kalau orang yang kita sayang bagai nak rak tapi curang.. Tanya lah mana2 pempuan, im sure they all agree with me.. Ok, not only man jew yang curang , ade gak laa girls yang curang .. Tapi itu atas diri kita sendiri kan.. 


Okey. lebih sedih lagi kalau bf/gf kite curang dengan kawan baik kite sendiri cam pic kat atas nih.. At the time, kalau kne batang hidung sendiri, jangan tanya lah kalau aku bukak kekuda aku.. hahaha.. Anyway aku pun dah rasa dah pengalaman macam nih, bukan sekali, bukan 2 kali.. tapi dah banyak kali terjadi ( macam shuib nyanyi kat maharajalawak pulak ) he he he .. tapi tu semua dugaan bercinta.. hahaha.. 

ok guy's.. gracias for reading my blog..
sekian...

No comments: