8.2.11

Lme x update blog!


almaklumlah, blek cuti ari2 bjln jew koje aku.. mn nk bkk blog.. fb ok laa lg... nk tulis blog mst kne byk bnde nk ckp... so mmndgkan aku bz gle( bajet gle) huhuhu.... xdapet den do nk karang blog nih.. Mse ct ari2 aku g pahang ngn my brother n my siSter with her hubby selama 2 hari(kjamis until jumaat).. we r going to my sister ( nurul )home at kuantan pahang. Act we ols pg sne sbb nk men ngn our niece yg sgt comel+ gedik gle,(owh miss her so much) plus nk bjln2 tme cuti2 an..Pjalanan yg mmg hampeh.. jem gle dowh.. maklum laa sume nk blek kg gak.. so nseb xlmbt smpi.. Smpi uma nurul dlm kol 1 lbh.. so sume kepenatan smpi t'tdo.. lps bpe2 jam tertdo,Aku pon di kojutkan utk cont bjln2..

best kew??
oiit of coz lew best( bisik sy didalam ati) ..

Byk lew gak tmpt yg kteorg pg.. Mle kteorg mkn kt tepi jln 2.. mkn bebola ,ikan n udang yang sume nyer dicelop ngn tepong.. Well mmg laa sedap tp too oily lew.. Mnmbh2 kan kegemukan aku yg sedia ade.. so stop mkn wahai nija.. t ko jd cm syanie( anyway syanie daa kuwus cket uat pbedahan) hee.. perlu aku mention kew kt cne.. hahahaa... ok nija kembali kpd pkare asl.. baik laa.. lpas 2 kteorg g TC.. Some people mst xtao an pew 2 tc.. Tc mean Teluk Cempedak laa! aishhh.. We ols nk twos mkn dinner jew sbb mls nk msk.. so lps g smbyg kami pn g mkn ikan bakar kt ana  ikan bakar petai( ntah btol th tdk nme kedai nyer..) soy tuan kedai... Mknan die mmg superb gle! Fresh xhengat ikan2 die plus sotong die.. Wah tbe2 pyot aku bzapin plak nih.. kami pon b7 g laa mkn smpi konyang..
ingt nk blek tp xjd lak, kteorg nmpk fun fair .. myinggah laa kejap.. plus nk dptkan adiah tok si kenit nih..
byk gak laa dpt gift.. sume tok si gedik 2.. huhuh...
Sok ari jumaat nyer b4 alek kl ,kami snggh kojap kt umah mak  abg lee ( hubby nurul) makan mee kari.. which is sedap gak..
so kami smpi ke umah dgn slmat cz xde jem..
Alhamdulilah=)

 Q aka Nur Qurratul Aimi with her only pakcik ....

No comments: