21.7.12

Ramadan Ya Ramadan


Lirik Lagu Aku Yang Berdosa – Shahir AF8 / Sham KamiKaze

Sejauh mana langkah ku di sana
aku melupakan mu
Seluas mana kau beri padaku
masih ku angkuh padamu 
Segalanya dusta gelap menggaburi ku
Ya Allah, apa yang bisa
ku tebus kepadamu
atas dosaku..
Ya Allah ,ku hina terasa 
biar ku bersujud untuk ke SyurgaMu......


Psttttt lagu ni takde Official Video Clip ler,so xley nak link videonya.. Saya tak suke letak video yang bukan official yer.. Tak berminat.. Har har har..  Suke lagu ni sebab die buat saya rasa macam insaf sangat.. Plus dengan suara shahir tu menusuk ke dasar hati.. Wah Gitewwwww tau. Hakhak....

Haa ,sebenarnya nak mengucapkan Happy Fasting to all muslims.... Memandangkan sekarang pukul 2.50 am.. So sy decide nak cakap kejap lagi laa kita akan bersahur dan berpuasa.. 

Banyak sebenarnya point pahala kita dapat masa bulan puasa ni.. Yelahkan segala pintu syurga terbuka dan  terbentang luas serta  segala pintu neraka semua tertutup rapat..

So siapa yang tak nak collect pahala kan.. Jadi jomlah kte buat ibadat kebih sikit bulan-bulan mulia ni.. Ye dop??? hahaha... Semua ni utk kebaikan kite bersama.. Sharing is Caring right????? ..

Oleh sebab segala macam hantu dan syaiton telah di tangkap dan di ikat mati gitu , jadi bila saya ber overnight tidaklah ternaik bulu romanya dengan tetiba kan.. Pastu boleh keluar masuk bilik tanpa memandang kebelakang .. hahahaah..

Oklah, saya itu sahaja yang dapat di bebelkan.. Jadi lagi sekali sy ucapkan Selamat Berpuasa bagi umat Islam seluruh dunia... 

Assalamualaikum.........

No comments: